borås och regn går hand i hand

 


Tog en av de blåa bussarna in Borås och välkomnades (självklart) av lite regn. Led inte så mycket av det dock då jag hade ett paraply och en väntande vän. I sann Boråsanda spenderades några timmar på Viskan. Kändes som om det var sista uteserveringshänget för i år. Bilderna då? Ja dem symboliserar helt enkelt Borås och mig. I min uniform skulle man kunna kalla det då jag nog går klädd såhär 300 dagar om året. 
 
Den sista slänger jag in som en liten icebreaker för att sedan kunna berätta att jag och Jenny halvt spontant bokade en Londonresa igår. Känns framför allt kul att ha något att se fram emot i höst när charkdisken på Coop känns lite extra kylig... 
 

Kommentarer.

vad ska du göra i london?

2012-08-28 // 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback