hej.

Man kan tycka att en mer genomtänkt hälsningsfras borde användas för att symbolisera att denna nystart är något storartat. Men sanningen är att jag inte direkt satsar på storartat denna gången. Jag insåg bara att jag saknar att ha någonstans att uttrycka mig. När jag inte längre spenderar mina dagar i skolan omgiven av människor jag nu saknar antar jag att jag känner mig lite...ensam. 
 
Att återuppta min gamla blogg kändes inte så lockande då arkivet bestod av bilder på Zac Efron och långa diskussioner om Center eller Plopp egentligen är godast. Vad jag menar är att de sakerna kanske inte utgör mina största prioriteringar längre (jag insåg att plopp var godast). 
 
Så istället säger jag hej och välkomna till mitt nya krypin. Utan att lova för mycket kommer det säkert dyka upp en del om mig, om mat, om träning, om vänner och festligheter, om vad jag har på mig och andra ytliga och mindre ytliga ting.
 
så nu återstår bara att jag och en av de tidigare nämnda och saknade människorna hälsar peace out och en puss till nystarter ♥
 

Kommentarer.
» Sara

Äntligen!

2012-08-28 // 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback