9

Hola!
Lever ni? Är ni fortfarande bakis? Eller har ni panik för att ni inte fått se vad jag åt till frukost? Yoghurt, äpple och kanel. Så nu när ordningen är återställd kan vi fortsätta.
 
Vet ni vad det bästa med att jobba helg är? Ingen söndagsångest. Min helg börjar nämligen nu. Och varar i tre dagar. Inget panikpluggande här inte. Att det redan är september är ju också värt att ta upp (nu känns det som att jag har en lista på ämnen som måste bockas av men det har jag inte). Det var ju inte längesen vi sprang omkring i eufori i våra vita klänningar som blev mer och mer champagnefärgade (haha) ju länge kvällen gick. Studenten vänner, det är den jag pratar om, minns tillbaka på. Ni som har studenten att se fram emot, ni har det allt bra ni.
 
Känner fortfarande ett litet rus bara av att se bilderna som duktiga duktiga Hilda tagit. 



Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback