C YA, CA

Vissa dagar kan jag sakna Kalifornien så mycket att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Oftast blir jag fast i bildarkivet. Jag saknar att bo högst upp bland bergen med häpnadsväckande utsikter och vackra gator överallt. Jag saknar att hänga på Union Square i San Francisco. Jag saknar att klä ut mig som någon ur the Real Housewives och jag saknar shoppingen i LA. Men framför allt saknar jag just idag alla dagar fyllda med poolhäng i San Diego.
 
Jag vet inte om det egentligen är bra att tänka tillbaka så mycket. Det borde förmodligen vara smartare att blicka framåt och planera en ny resa. Men med 7 minusgrader och snö ute är det svårt att förstå varför man bor i Sverige. Och för att göra det hela ännu bättre, ska jag till ishallen ikväll. Tydligen har Antons hockeylag bestämt sig för att spela fotbollscup. Är det någon gång ett hockeylag ska spela fotboll så är det väl i en ishall..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback