efterstudenttiden

Låt oss skippa alla klassiska förklaringar till varför det inte skrivits något här. Det är ingen som lägger någon större vikt vid sådana ändå. Jag kan endast tala för mig själv men vad gäller mitt bloggande kan man, om man faktiskt väljer att lägga lite större vikt och tanke vid det, utläsa ganska mycket om vad som pågår i mitt liv.
 
No shit, tänker ni. Kan man utläsa vad som pågår i mitt liv genom att läsa min blogg? Ja. Men låt oss inte fastna i det självklara. Vad jag syftade på var att man kan få en överblick i om mitt liv är roligt, spännande och intressant eller ja, motsatsen. Ju fler inlägg desto bättre sinnesstämning vill jag påstå att jag har. Så att det varit brist på inlägg sen studenten är väl kanske inte ultimat om man nu väljer att lita på min teori. "Efterstudenttiden" ska ju vara den bästa. Har jag hört.. 
 
Och den har varit bra, tro inget annat. Jag har hunnit med mycket. Det är bara det att jag, som säkert många naiva gymnasieungdomar just nu gör, har lite för lätt för att drömma stort. Jag hade i princip tänkt att jag skulle ha tagit över världen by now. Jag har en bit kvar. Men sinnesstämningen börjar gå uppåt och jag tänkte att ni lika gärna kan få vara med på min resa mot att ta över världen. Eller något annat storslaget.
 
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback