FYRA

Alla har förmodligen en del saker som de håller hårt i och använder varje dag. Så jag tänkte att ni kunde få se fyra av mina såna saker. Jag vill inte kalla dem saker jag inte kan leva utan. Men låt oss säga såhär, skulle de försvinna skulle vardagen bli lite jobbigare.
 
1. iPhone. Den används ju till i princip allt. Som telefon för att smsa och ringa (eller i mitt fall inte ringa), som kamera, som anteckningsblock och som en minidator. Jag älskar den, det enda negativa är ju dock att de flesta blir lite för beroende av den. Hur många gånger har ni inte umgåtts med vänner och alla suttit med mobilerna framme? För att göra vadå? Jo umgås med människorna som inte är där..
 
2. Cover All Mix concealer. Inte för att jag är någon höjdare vad gäller smink men den här lilla burken är ändå galet bra. För ja, vi tjejer fuskar. Vi har inte perfekt hy jämt. Men den här lilla burken kan nästan få folk att tro det.
 
3. Klocka. Lite gammaldags möjligtvis eftersom alla andra ungdomar verkar använda mobilen som sin enda klocka. Men jag känner mig lite tom om inte klockan finns på armen och gör ofta klassikern att kolla på armen även när klockan inte sitter där.
 
4. Urbanears hörlurar. Behöver knappt en motivering eller förklaring. Dem är bäst.

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback