Semlor, castings och top model

Hade tänkt skriva att jag varit så sugen på att äta semlor i några dagar. Men när jag nu gick in på blogg.se och möts av en stor jäkla bild på en semla på förstasidan blev hipstern i mig lite bitter. Inte går det att skriva om semlor nu. Tänk om någon skulle tro att jag fick idén från någon annan... Ni som inte förstår ironi, snälla läs aldrig denna blogg igen. 
 
Hela denna veckan har i princip ägnats åt modellcastings. Låter mycket mer glamouröst än det är. Kan ändå medge att det känns rätt skönt att kunna sitta på andra sidan beslutet om man säger så. På den sidan där makten finns! Har dels letat produktmodeller för Intersport och dels vältränade modeller för en annan lite tuffare fotografering.
 
På tal om modeller börjar jag bli lite nervör inför premiären av Top Model på måndag. Att se sig själv på tv tillhör ju trots allt inte vanligheterna oss vanliga människor. Därför är det nog tveksamt om jag kommer kolla på programmet... 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback