Apalac...vadå?

Howdy!

Ytterligare en roadtrip har avklarats idag. Till apalacherna (tacka vet jag stavningskontroll). Vänder mig åter till er obildade och kan berätta att det är en bergskedja. Rätt fint tror jag det var. Jag sov rätt mycket i bilen... Skämt åsido, det var väldigt vackert!

På hemvägen stannade vi på costco. En affär där allt säljs i storpack. Till och med för att vara USA. Återigen var Ida imponerad. Vet inte om hon är lätt att imponera på eller om vi faktiskt upplever jäkligt coola saker gång på gång. Hur som helst, vem blir inte imponerad av 1,6 kg m&m's?

En sista sak. Till kvällsmat åt vi de största köttbitarna jag sett. Varför? För att vi kan.


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback