Eld och pinnar

Förstår om ni har glömt bort oss by now. Fast det vore synd eftersom vi har rätt mycket att berätta om. Eller förresten är det nog vara mig ni glömt.

För sanningen är att det märks att det är en ovan långtidsresenär jag är ute och flänger med. Det är nämligen videosamtal och sms hit och dit från Idas håll, medan jag själv tvivlar på att min familj ens vet att jag inte är hemma på mitt rum..

Men tillbaka till elden och pinnarna. Rubriken syftar på matexplosionen vi fick till kvällsmat igår. Vi gick till ett japanskt steakhouse som hette fire and sticks. För att citera min bror så var det dööödligt gott. Varje bord hade en inbyggd stekplatta som en kock stod och lagade all mat på mitt framför ögonen på en. Sjukt bra eftersom man då fick se exakt vilka råvaror som användes och även välja vad man ville ha.

Just nu sitter vi på Charlottes flygplats och väntar på planet till New York. Har ju fått höra att vi såg ut som vi kom från new york så skulle det verkligen vara så fel att påstå att vi ska resa hem?


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback