Helg

Jag måste säga att jag är imponerad över vår förmåga att hinna med så mycket och samtidigt inte få tiden att kännas som den springer iväg. I fredags hängde vi vid poolen hela förmiddagen för att sen gå på mitt livs första baseballmatch. Det var väldigt amerikanskt. Ni känner säkert till att Amerikanerna älskar sin skräpmat på såna här tillställningar. Jag förstår varför eftersom matchen var tre timmar lång och inte direkt intensiv. Men jag och Ida höll oss ifrån hot dogs och popcorn och fokuserade på pausunderhållningen (typ bygg en mänsklig burgare eller spring ett varv runt planen utklädd till korv). Allt i reklamsyfte såklart...

Igår gjorde vi en roadtrip till havet. Wilmington närmare bestämt. Drömmen för alla one tree Hill-fans eftersom serien spelades in där. Så vi åkte helt enkelt runt till en hel rad med inspelningsplatser. Behöver knappt påpeka att julafton kom tidigt för Ida.

Just det ja, igår var vi på walmart, målet var att få se någon i en permobil (dem finns att låna där för dem som inte orkar gå...). Det där stället är inte mänskligt.


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback