Södern

Jag trivs så himla bra här. Vi mår som kungar och blir nog fasen behandlade som kungligheter med för den delen. Igår spenderade jag, Ida och Titti största delen av dagen på en outlet. Eftersom jag har en bror som anser att man inte kan bära något annat än skjortor från Polo vet jag någon som blir glad när jag kommer hem. Men vadå, dem kostar mellan 200-350 kronor här. Sjukt.

Igår kväll tog vi en biltur och kollade runt i alla fina bostadsområden som finns här. Om du får en etta i Göteborg för 1,5 miljoner får du här den vackraste herrgården du kan tänka dig med sjöutsikt, stor trädgård och sisådär 740 rum. Och just det, du behöver inte sköta trädgården själv, det gör folk åt dig och det ingår i hyran...

Är så glad att jag har möjlighet att uppleva sånt här. Jag menar hur troligt är det att jag skulle få se amerikanska södern? Men här är jag, mitt i redneck-land. Ska ut och hitta mig en Billy-Bob och bosätta mig här tror jag.

Tror min mor hade älskat den tanken.


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback