världens bästa

helg. Det har jag haft. Med världens bästa Sara. Det blir ofta så när man en tråkig vardagkväll mitt i veckan börjar längta efter helg och spontant får för sig att roadtrippa till Varberg över helgen. Vi har glassat och chillat till max i perfekt väder. Suttit utomhus och druckit rosé tills klockan blivit natt, och pratat om såna saker man inte pratar med någon annan än sina närmaste vänner om. Jag älskar sommaren. Och nu har jag på riktigt börjat tagga sommar och semester. Tre veckor är det kvar. Varav två av dem är 4-dagarsveckor. Och alla av dem fullspäckade. Känns helt otroligt bra. Att midsommar dessutom verkar spenderas i Halmstad är ytterligare en sån sak som gör mig glad. 
 
(helgen via instagram)
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback