Botemedel mot underlighet

Det går att starta inlägg med fraser som "I'm back bitches" à la Gossip Girl och sen går det att gå pang på rödbetan och helt enkelt strunta i såna.
 
Ungefär här inser jag nackdelarna med att skriva på en iPad. Har ljudet på vilket resulterar i att det knastrar högre än Jan Guillous skrivmaskin (nej, det är inte så att jag länge har besuttit kunskapen att han skriver sina böcker på skrivmaskin, fick veta det igår när jag ägnade mig åt att slakta hjärnceller framför tvn.. ). Ipadskrivande innebär också en samling oerhört onödiga autocorrects. Guillou blev kanske passande nog giljotiner. 
 
Har mått underligt hela dagen. Egentligen sen i onsdags. Har ingen direkt matlust vilket är väldigt ovanligt. Men skulle man få för sig att googla fram lite potentiella svar skulle man väl få veta att man har tre typer av cancer, blivit gravid och fått både epilepsi och diverse depressioner.. Så i stället tänker jag köra på en huskur (med autocorrect blev det köra på en hustru vilket jag är ganska säker på är olagligt) som innebär att ta av sig byxorna och dricka glögg.
 
Önska mig lycka till!
 
Som avslutning kommer här en bild på en pizza som jag tyvärr ine är sugen på. Det va ju trist.
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback