23

Såhär har en stor del av helgen spenderats
 
Tillbaka i Borås igen efter ett litet depåstopp hemma hos mamma och pappa. Åkte hem för att hinna träffa min bror lite med. Han kom precis hem efter några veckor i England men är redan på väg på nästa resa. Ytterligare två utlandsresor ska han hinna med den kommande månaden så lär inte hinna träffa honom alls på ett tag. På tal om något helt annat så är det så mycket kläder och prylar jag vill köpa just nu. Jag som annars är den som håller hårt i pengar och inte direkt shoppar mycket. Gillar ju inte hösten och vintern, och framför allt inte höst- och vinterkläder. Allt ser likadant ut, stort och stickat, och döljs sedan ändå under tunga jackor. Men vårkläder däremot...
 
Nu väntar några avsnitt av the O.C. Eller kanske House of Cards. Har bara två avsnitt kvar av säsong två men får ändå inte tummer ur till att faktiskt titta på dem. Jag borde också laga mat så att jag har någon form av matlåda till jobbet imorgon meeeen hittade glass i frysen (kvällsmat: check) och en burk tonfisk i kylen (lunch: check).
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback