lördagsfrullen

 
Frukost kan vara bästa stunden på dagen om man har tid att köra hela proceduren. Ställa fram allt, titta på mästerverket och slutligen, min favoritdel, äta. Detta var faktiskt första riktiga helgfrukosten i lägenheten men som ni ser så var den rätt okej. Kunde inte låta bli att testa mina (egentligen på tok för dyra) knäckebröd också. Tyvärr var de som väntat så goda att jag kommer vilja köpa mer när de tar slut...
Blommorna är mammas påhitt men eftersom jag vet att hon ibland kikar in här hoppas jag du märker att de växer och frodas fint mamma!
 
Tänkte förresten att jag skulle visa lite bilder på min nya lya så det kanske dyker upp lite senare.
 
 
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback